IT customer support
Rýchla IT podpora
Ak debuguješ ako kráľ, nerobí Ti problém analyzovať systémové logy ani pohrabať sa v kóde a otestovať rôzne scenáre použitia, vítame Ťa! ??
Budeš mať na starosti riešenie nahlásených technických problémov. Možno to už poznáš, niektoré tickety vyriešiš bez zaváhania, pretože klient si ešte nedal rannú kávu a zabudol, na čo slúžia niektoré tlačidlá. Niektoré však dajú naozaj zabrať. Rôzne optimalizačné problémy a nesprávne definované konfigy.
Očakávame od Teba
- Dobré komunikačné zručnosti, slušná komunikácia a ústretovosť voči klientovi je to, na čom si zakladáme. Patrí do základnej výbavy každého člena tímu.
- Komunikovať budeš prostredníctvom systému Jira, emailu, výnimočne telefonicky. S kolegami sa spojíš osobne alebo cez Slack.
- Si zorietovaný v Linuxe. Bez základnej znalosti operačného systému Linux a práce s jeho konzolou sa ďaleko nepohneš.
- Znalosť PHP, MariaDB, Redis. Toto je náš "stack". Ak sa objaví chybička, vinníka bude treba hľadať (nielen) v tejto trojici. Osvojíš si know-how nášho vlastného frameworku a ecommerce systému. Využívame aj Laravel a VueJs, ak Ti nie sú cudzie, ?máš bonusové body.
- Flexibilitu, dobrú náladu a tímového ducha. A nemusíš sa obávať, nenecháme Ťa v štichu, práve naopak.
PS: Máme radi "out of the box thinking". Keďže Ty, ako nový člen budeš vidieť všetky nedostatky ako na podnose, veríme, že prinesieš nápady na zlepšenia a nebudeš sa báť ich aj realizovať.
Máš pocit, že korporát nie je pre Teba a chceš naozaj nakopnúť svoju kariéru? U nás Tvoje nápady zavážia. Momentálne pracujeme z domu. Zatiaľ sa na Teba tešíme na Slack-u a Google Meet-e.

Anna Mirossayová

Marek Otruba
