Nastavenie zľavových kampaní v e-shope |

Nastavenie zľavových kampaní v e-shope

V návode vám ukážeme 3 rôzne prípady použitia zľavových kampaní e-shopu. Rôzne nastavenia vám ponúkajú širokú škálu možností. S ďalšími nastaveniami vám radi pomôžeme.

Motivujte zákazníkov, aby napísali recenziu na produkt

Ako zákazníka motivovať k napísaniu recenzie? Napríklad zľavovým kupónom na ďalší nákup. Zľavové kódy sa budú generovať automaticky za napísanú recenziu. Kód sa odošle na emailovú adresu zákazníka.

1. Vytvorte novú kampaň 

V hlavnom menu administrácie vyberte Promo kampane a potom Vytvoriť novú kampaň

2. Vyplňte formulár

Otvorený formulár vyplňte nasledovne:

nastavenie zlavovych kampani

Do názvu zadajte ľubovoľný text, ktorý sa zobrazí zákazníkov v košíku a v administrácii objednávok. Potom vyberte ako chcete zákazníka odmeniť. Napríklad zľavovým kupónom 5 € na ďalší nákup. Do obdobia kampane zadajte dátum od kedy kampaň platí. Ak má platiť neobmedzene, druhé okienko nechajte prázdne. Automatické použitie: nechajte OFF.

nastavenie zlavovych kampani

Zdroj udalosti vyberte app\controllers\ReviewController. Udalosť sa vyplní automaticky. Potom zadajte, o koľko sa má oneskoriť platnosť promo kódu od jeho vygenerovanie. Napríklad 10 dní. A na koniec trvanie platnosti promo kódu. Napríklad 60. Do kolónky inštrukcie pre zákazníka môžete upresniť podmienky na uplatnenie promo kódu. 

nastavenie zlavovych kampani

Platnosť promo kódu môžete obmedziť len na objednávky v určitej hodnote. Napríklad nad 99 €.

3. Uložte nastavenia

Všetky kampane uvidíte prehľadne rozdelené do kategórií: plánované, aktívne a vypršané.

nastavenie zlavovych kampani

Náš tip: ak na zasielanie marketingových ponúk používate Mailchimp, Sendinblue alebo inú marketingovú platformu, nechajte si od nás nastaviť prepojenie s eshopom. Získate lepší prehľad o Vašich zákazníkoch a ľahšie rozhodovanie o ďalších kampaniach. 

Podporte predaj zľavou na vybranú kategóriu produktov

Kampaň je vhodná ak chcete krátkodobo zľavniť určitú skupinu tovaru bez toho aby sa zmena ceny prejavila aj v napojených systémoch, napr. v porovnávačoch cien. Tento postup odporúčame aj v prípade, že chcete zľavu podmieniť zadaním zľavového kódu.

1. Vytvorte novú kampaň

V hlavnom menu administrácie vyberte Promo kampane a potom Vytvoriť novú kampaň.

2. Vyplňte formulár

nastavenie zlavovych kampani

Zadajte názov kampane, ktorý sa bude zobrazovať aj v košíku. Vyplňte percentuálne zníženie ceny na kategóriu a dátum platnosti kapane.
Ak chcete zľavu odpočítavať automaticky, nechajte Automatické použitie v polohe ON. 

nastavenie zlavovych kampani

V druhej časti formulára zvoľte podmienky kampane. Napríklad: zľava bude platiť len na produkty kategórie Športová obuv

Ak bude mať zákazník v košíku produkty z rôznych kategórií, zľava sa odpočíta len z ceny produktov ktoré spĺňajú podmienky tejto kampane. 

3. Uložte nastavenia

V prípade, že chcete zľavu podmieniť zadaním zľavového kódu, po uložení pridajte alebo vygenerujte zľavové kódy cez tlačidlo "Promokódy".

Náš tip: Podmienky pre uplatnenie môžete kombinovať. Okrem kategórie môžete upresniť značku, alebo len vypísať konkrétne produkty. Rovnako môžete zadať kategóriu, alebo produkty, ktoré chcete z kampane vylúčiť. 

Potešte zákazníkov darčekom

Drobnosť zadarmo k objednávke? Výborný spôsob odlíšenia sa od konkurencie. 

1. Vytvorte novú kampaň

V hlavnom menu administrácie vyberte Promo kampane a potom Vytvoriť novú kampaň

2. Vyplňte formulár

Na rozdiel od predchádzajúcich kampaní, pri Zníženie ceny vyberte Darček. Vyplňte dátumy kedy má byť kampaň aktívna. Automatické použitie nechajte ON (po splnení podmienok, sa bude darček automaticky zobrazovať v košíku).

nastavenie zlavovych kampani
nastavenie zlavovych kampani

Vyberte podmienky, kedy sa bude darček zobrazovať. Napríklad pri nákupe nad 49€. 

3. Uložte nastavenia

Darček sa zobrazí aj v administrácii objednávok v prehľade objednávky.

Náš tip: chcete svojim zákazníkom vyhovieť čo najviac? Spravte dve alebo viacero kampaní s darčekom k objednávke. Môžete tak prispôsobiť darček viac ženám, či mužom, prípadne deťom. Zákazník si vyberie v košíku čo mu najviac vyhovuje.
 

Predošlý článok Čo nás naučila pandémia o home office? 18. May 2020
Ďalší článok Open source e-commerce verzus riešenie na mieru: ktoré bude výhodnejšie pre vás? 18. February 2021